Giftemål!=D

Oh ja nu avrt de ett litet tag sen jag skrev något här visst..
har haft fullt upp med jobb, julbestyr o julfirande!

Var förra lördagen på julbord, o innan vi åkte dit, det var då det hände, Kenny friade på riktigt till mej! Självklart blev det ett ja där, så den 24:e Juli mina vänner, då blire bröllop!=D wiiieoo!!


Ja, sen på söndagen så avr vi hos svärfar och åt julgröt o lite sådant o avslöjade nyheten för dem.

Sen avr det jobb o jobb o jobb igen, handla lite av de sista man skulle, sen var det äntligen julafton!=D
Firades hos svärmor med en massa släkt, mamma var nere med, det var hur bra som helst hela dagen!
Ja, så juldagen vart det upp till Nässjö, fira julen där med mina syskon o deras damer o barnen, alltid lika kul o få träffa alla!Snöade som bara den däruppe.


dagen efter detta, avr det hem till f.d styvfar o äta lite fläskestej!( fläskstek typ, dankst utal, fint stavat av mej! haha)
HUr trevligt o bra som helst där med, o då Tony( som styvfar heter) har KOL o svärt med att gå mkt o andas har lite problem när det kommer till Rocky(hunden) så sa jag att ska de göra sej av med honom så tar jag han direkt! världens goaste vovvve det =)


Så, ja, idag då, bar det av hemmåt o här sitter jag nu!

Fick en massa fina julklappar, symaskin som jag sålänge velat ha, böcker, ljus o lyktor o annat smått o gott =)

Ojoj nu blev de mkt på en gång här, =D håll till godo alla
O lite efter men god jul!

Kommentarer
Postat av: Kenny

Har verkligen haft en helt underbar Jul ihop med dig! Du får fråga Tony seriöst om han vill att vi ska adoptera Rocky :)

2009-12-28 @ 12:02:57
Postat av: Mama

Det var verkligen en härlig helg tillsammans, både hos er och hos mig. Saknar er....men vi ses ju igen!

2009-12-28 @ 22:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0